Reklamace

Projevila se na zakoupeném zboží během záruční doby vada? Pro rychlé vyřízení reklamace
postupujte podle níže uvedených bodů.
Pokud je zboží bez vady a jen jste změnili názor, využijte možnosti vrácení zboží (v souladu s
ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku má kupující právo od kupní smlouvy
odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží) – viz Obchodní podmínky bod 5.
odstoupení od kupní smlouvy.


Jak reklamovat zboží

1. Pečlivě si přečtěte náš reklamační řád, který naleznete ZDE
2. Ujistěte se, zda je zakoupené zboží ještě v záruce, tj. neuplynula doba dva roky od
převzetí zboží nebo lhůta pro uplatnění reklamace u výjimek z obecného pravidla.
3. Vyplňte reklamační list a přiložte jej ke zboží. Vzor naleznete ZDE=> Reklamační formulář
4. Zboží zabalte do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu.
5. Zásilku neposílejte na dobírku. Odešlete zásilku na adresu:

Ideal engineering s.r.o.

Nádražní 615/30

702 00 Ostrava –Moravská Ostrava

Jakmile k nám zásilka dorazí, budeme Vás informovat. O vyřízení reklamace Vám zašleme e- mailem vyjádření a navrhneme další možný postup (výměna zboží, vrácení peněz atp.)

Reklamační protokol

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení