Reklamace

Projevila se na zakoupeném zboží během záruční doby vada? Pro rychlé vyřízení reklamace
postupujte podle níže uvedených bodů.
Pokud je zboží bez vady a jen jste změnili názor, využijte možnosti vrácení zboží (v souladu s
ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku má kupující právo od kupní smlouvy
odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží) – viz Obchodní podmínky bod 5.
odstoupení od kupní smlouvy.


Jak reklamovat zboží

1. Pečlivě si přečtěte náš reklamační řád, který naleznete ZDE
2. Ujistěte se, zda je zakoupené zboží ještě v záruce, tj. neuplynula doba dva roky od
převzetí zboží nebo lhůta pro uplatnění reklamace u výjimek z obecného pravidla.
3. Vyplňte reklamační list a přiložte jej ke zboží. Vzor naleznete ZDE=> Reklamační formulář
4. Zboží zabalte do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu.
5. Zásilku neposílejte na dobírku. Odešlete zásilku na adresu:

Ideal engineering s.r.o.

Nádražní 615/30

702 00 Ostrava –Moravská Ostrava

Jakmile k nám zásilka dorazí, budeme Vás informovat. O vyřízení reklamace Vám zašleme e- mailem vyjádření a navrhneme další možný postup (výměna zboží, vrácení peněz atp.)

Reklamační protokol